Hlavné body na domovskej stránke,
Rozhovory a stĺpce,
Recenzie produktov

Wayne Markley

Wayne Markley

Ben Reilly, Scarlet Spider #1

Ben Reilly, Scarlet Spider napísal Peter David a nakreslil Mark Bagley a John Dell. Rovnako ako všetky tituly v tomto blogu, je to včas, keď práve vyšiel vydanie Four. Po udalostiach v nedávnom príbehu Spider-Clone sa Ben Reilly presťahoval do Las Vegas, aby začal znova. Bohužiaľ nie je sám, pretože ho tam Kaine nasledoval a spôsobuje mu najrôznejšie problémy. Základný príbeh sa točí z klonovej ságy, ale nemusíte ju čítať, aby ste pochopili túto sériu. Doteraz bola táto kniha pomalým popálením. Berú si čas, aby posunuli príbeh, ale na ceste je množstvo zvratov a zákrut, čo spomaľuje celkový príbeh. Toto je vynikajúca kniha, ale to ma vzrušuje. Ale spravidla sa mi veľmi páči práca Petra Davida, takže mu dám čas, aby som zistil, kam ide s príbehom. Pekná sprievodná kniha pre Amazing Spider-Man, ale nikde tak blízko tak dobre ako úžasné.

Obrancovia #2

Obhajcovia sú najnovšie opätovné spustenie tejto klasickej série 70. rokov a je zrejmé, že je zapojený, aby využil televízne relácie Netflix. Ako už bolo povedané, je to úžasná kniha. Je napísaný Brian Bendis a má umenie od Davida Marqueza. Kniha obsahuje Luke Cage, Jessicu Jones, Iron Fist a Daredevil spolu s Punisherom. To všetko dáva zmysel, ak ste sledovali sériu Netflix. Príbeh je založený na mestách a je akcia naplnená a korenou tradičným humorom Bendis a jeho úžasnou charakterizáciou. Považujem túto knihu za radosť z čítania čiastočne z dôvodu hladkého a plynulého umenia Marqueza (čo je vždy ohromujúce, na ktoré sa dá pozrieť) a Bendisove rozprávanie. Bendis mi pripomína to najlepšie z práce Stan Lee mínus kázanie. Bendis používa Stan prístup, ktorý umožňuje dialógu a interakcia postáv rozprávať príbeh a zriedka, ak vôbec, používa rozprávanie tretej osoby alebo políčka textu na hornej časti panelov. Zistil som, že to robí tok knihy oveľa plynulejšie, skôr ako film ako text naložený naratívny príbehy, kde je všetko vysvetlené. Som presvedčený, že postavy a umenie by mali sprostredkovať všetko, čo potrebujete vedieť, a nemusíte to mať za vás vysvetliť. To mi prevezme obrancov takmer mi pripomína pôvodnú sériu, v ktorej bola poháňaná postava a pocit, že nie sú tímom, nie preto, že chcú byť, ale viac preto, že sú v súčasnosti potrebné a spolupracujú, pretože to vyhovuje ich osobnému túžby. Toto, spolu s Nickom Fury (pozri nižšie), sú ľahko moje obľúbené dve knihy Marvel v okamihu.

Generácia X #1

Generácia X napísala Christina Strening a nakreslili Amilcar Pinna a Martin Morazzo. Štyri vydanie, ktoré sa práve dodáva a čoskoro je zábavná kniha. Je to v duchu pôvodného titulu generácie X v tom, že sa zameriava na skupinu mladších mutantov, ktorí sa snažia nájsť cestu na svete a zaoberať sa všetkými rôznymi problémami, ktoré prichádzajú s tým, že sú tínedžerom. Čo sa mi na tejto knihe páči, je to, že sa cíti pravá. Postavy sa správajú ako dospievajúci a dialóg zazvoní. Navyše umenie je ohromujúce a príbehy sa pohybujú rýchlym tempom bez toho, aby sa zapadli do melodramy. Obsadenie zahŕňa Jubilee (ako učiteľ), bling, Kid Omega, Nature Girl, Morph, Hindsight a môj obľúbený očný chlapík. Príbehy sú tiež peknou kombináciou školskej drámy a tradičných stredoškolských problémov, ako aj s nimi bojujú proti zlámi po celom svete, aj keď nemali opustiť školské areály. Považujem túto knihu za veľmi príjemnú a hoci mutanti v nej uvedené nie sú najznámejšie, toto by mohla byť v súčasnosti moja obľúbená kniha o mutantnej knihe.

Nick Fury #3

Nick Fury napísal James Robinson a má úžasné umenie ACO. Aj keď táto kniha predáva fazuľa, práve teraz je to moja obľúbená kniha Marvel. Robinson a ACO zaujali prístup k rozprávaniu príbehov v klasickom štýle zúrivosti, robili príbeh a umelecký štýl, ktorý veľmi vyzerá ako klasický Jim Steranko beh v knihe. Tieto klasické príbehy nevytrhávajú, ale silne ich inšpiruje Steranko, pokiaľ ide o ich rozprávanie príbehov a rozloženie stránky na sfarbenie. Každé číslo je samostatný príbeh, ktorý buduje väčší príbeh. Páči sa mi len tvorivé návrhy stránok od spoločnosti ACO, pretože sú výletom späť do konca šesťdesiatych rokov alebo začiatkom sedemdesiatych rokov. Som šokovaný, že tieto stránky sa nesvietia pod čiernym svetlom, že sú také psychedelické. Príbehy sú ťažké na špionáž, ako aj na Marvel Mythology. Rovnako ako v prípade svojej predchádzajúcej knihy útočníkov, aj Robinson ťaží malé veci, vďaka ktorým sa Marvel v šesťdesiatych rokoch stal úžasným. Táto kniha je očividne dielom lásky oboch tvorcov. Túto knihu nemôžem odporučiť dostatočne vysoko. Kúpte si ho hneď skôr, ako bude zrušený!

Zbraň x #5

Weapon X je v súčasnosti do svojho piateho problému a doteraz to bolo veľmi peknéZarezervujte sa, ale naozaj ma to nezachytilo. Vydáva päť väzieb na ďalší crossover Marvel nazývané zbrane mutantného ničenia, ktoré zahŕňa nečestnú skupinu vedcov, ktorí sa snažia prestavať program zbraní X pomocou Hulka ako základne. Je napísaný Greg Pak a nakreslil Marc Borstel (Greg Land vytiahol prvé štyri čísla). Tento prvý príbeh, ktorý viedol k príbehu zbraní, zahŕňal Adimantium Cyborgs skrytý v ľudskej podobe, ktoré sa snažia zabiť všetkých mutantov. Starý muž Logan, Sabretooth, Domino, Warpath a Lady Deathstrike sa teda snažia zastaviť. Päťdesiat Hulk sa pripojí k veci. Toto je rýchly akčný príbeh s množstvom bojov, ale cíti sa trochu odtiahnutý ku mne. Môže to byť tak, aby mohli byť v línii s príbehom o ZHN, pretože akonáhle sa dostanú k vydaniu štyroch a príbehy WMD sa skutočne vyzdvihli. Zatiaľ by som tento titul nepodporoval, ale myslím si, že má potenciál, aby sa stal úžasným čítaním. Dúfajme.

Marvel Comics Digest #1

Marvel Comics Digest. Po prvé, dovoľte mi povedať, že je to úžasný koncept. Digest publikuje Archie Comics, ktorý umožňuje Marvelovi dostať tieto trávenie do obchodov s potravinami a veľa miest, do ktorých sa tradičné komiksy nedostanú, ako to robia Archie Digests. Navrhol som túto myšlienku na DC pred dvadsiatimi rokmi, keď som tam pracoval, ale nenechali by „niekomu inému publikovať svoje postavy“. Je to úžasný spôsob, ako prinútiť rodičov, aby spontánne kúpili komiks Marvel v obchode s potravinami vedľa Archie Digest a Betty a Veronica. Prvý zväzok predstavuje Spider-Man a zväzok dva budú Avengers. Sú naplánované, že vyjde každý druhý mesiac, takže uvidíme, ako to robia. Pokiaľ ide o samotný prehľad, priblížite sa k 300 stranám čítania za 6,99 dolárov. Materiál je zmesou dotlačov z celej histórie Spider-Man, od éry Lee/Ditko cez roky Andru/Esposito až po Modern Ultimate Spider-Man Comics založené na sérii Carton. Plus je, že obsahuje kryciu galériu, takže každé zvyčajne, aby ste videli, kde sa príbehy prvýkrát objavili. Negatívy sú tieto príbehy asi 1/3 veľkosti pôvodných komiksov a je zrejmé, že niektoré z komiksu nemali byť vytlačené v tomto formáte, napríklad príbehy Marvel Age Spider-Man. Celkovo je to úžasný nápad pre nováčika Marvel, ktorý skutočne nie je oboznámený s Spider-Manom ​​a je úžasným úvodom do sveta Marvel Comics. Ako je určené. Pre fanúšika Hardcore to bude sklamaním, ale navrhol by som, aby ste si napriek tomu vyzdvihli kópiu, len aby ste podporili myšlienku, že Marvel (a Archie) je ochotný spolupracovať, aby oslovil nové publikum.

To ho zabalí na tentoraz. Naozaj si užívam niektoré z novších titulov Marvel, ako sú obhajcovia a Nick Fury. Tiež považujem ostatných za dosť zaujímavé na to, aby čítali, aspoň zatiaľ. Od tohto jesene Marvel spúšťa svoj starší program a prináša späť množstvo klasických postáv – Bruce Banner, Tony Stark, Don Blake – je tu ešte viac, na čo sa treba tešiť. Čítali ste niektorý z týchto titulov Marvel? Co si myslis? Máš ich rád? Nenávidieť ich? A čo DCS Aktuálna plodina titulov? Naozaj by som to chcel vedieť. Na adresu mfbway@aol.com alebo na Facebooku v Wayne Markley sa dostanete na adrese mfbway@aol.com. Všetko, čo som tu napísal, sú moje myšlienky a názory a v žiadnom prípade neodrážajú názor komiksu Westfield a ich zamestnancov. Ako vždy…

Ďakujem.